×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-3

Mina fantastiska dröm om flusha

Postat av LSD den 13 Augusti 2016, 00:35
11 kommentarer · 1 349 träffar
Vaknade nyss efter den mest underbara sömnen. En sömn där flusha i dess drömmar fanns. Drömmen började mitt på Bombsite A på Cache.

Runt mig står 3 T's och vakar. De är mina fiender och vill se mig död. De tittar på varandra och sedan tillbaka på mig. Deras vapen höjs då de siktar mot mitt huvud.

Jag inser att det inte finns något jag kan göra, följaktligen stänger jag sakta igen mina ögon och accepterar det öde som mig väntar.

Men när ledaren av dessa antagonister sakta trycker in avtryckaren händer något ofattbart. Han hejdas av något som kan likna sig vid Messias återuppståndelse.

Bländad av dess kraftiga ljus och förhindrad att identifiera fenomenet; som vid det starka ljusets upphörande visade sig vara flusha.

Han står där, just där, på balcony, ståtlig som få. Med pondus tager han sedermera tag i räcket, slänger sig ut över sajten. Vid landning kastar han - i ljusets hastighet - en kniv som går rakt igenom två av de tre terroristerna för att sedan träffa väggen bakom dem som med en ricochet flyger tillbaka och spetsar den tredje.

Jag ser nu att flusha står precis framför mig. Han sträcker fram sin hand som jag tar tag i och sedan för han mig in i ljuset.

Har ni haft någon liknande cs-dröm?
Föregående tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..