×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Lag vs lag semi automatiskt. Förslag och kritik.

Postat av BigBUDDY204 den 4 Augusti 2016, 04:30
11 kommentarer · 805 träffar
Playnation drar inte igång.
Match making erbjuder inte alternativet att köra lag mot lag.
Faceit vet jag inte riktigt men kan man köra lag vs lag där?

Jag är nästan färdig med en server där man endast kör lag mot lag.
Har en enklare hemsida för information med mera också.

Det man vinner kommer vara skins och lådor för att få lite intresse.
Finns ingen ekonomi för att erbjuda höga vinster.
Men alla donationer som lådor och olika skins kommer att tas emot.
Större vinster och kanske kontant priser kommer att finnas om det är lagligt och olika donationer kommer in.

Ideen är så här.

Första personen som joinar servern är ledaren. Endast han kan tillåta andra ansluta till servern dvs ingen kan joina servern utan att ledaren tillåter det genom steam id eller nick.
Drar första personen från servern aka ledaren så kan någon annan joina och blir ledare. Alltså den som är först får chansen att ta med sitt lag in i servern och får välja motståndare som får joina.

Han fixar motstandaren genom irc klienten som finns på hemsidan. Enkelt sagt vill du lira lag mot lag och ha chans att vinna priser så hänger du på hemsidan.

När alla har joinat startas matchen.

Allt är som match making förutom rund tiden som är på 1:45 och frys tiden är endast 5 sekunder.

Förlorarna blir bannade i 2 timmar för att de inte ska kunna spela match efter match mot samma motståndare och att andra ska ha chansen att spela.
De bästa får vara kvar i servern eller joina när de vill. Så fort man förlorar en match ban 2 timmar.
(Då finns det nån som är bättre en ert lag)

Leavar man live match och inte kommer tillbaka ban 10 timmar.

Afks under warm up och live kickas efter 2-3 minuter det är för att ledaren ska fixa allt så att matchen dras igång och spelas så snabbt så möjligt för att fler ska få möjlighet att spela.

Enklare rank system kommer att finnas.
Statistik över dagen som vinst kills och annat kommer finnas.

Priser varje dag dvs mini turnering eller hur nu man ska kalla det varje dag.

Det jag undrar vad tror ni, vad tycker ni? Ge mig kritik och förslag.
Eller ska man inte statsa på det?

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..