×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS:GO, har 300 fps. Känns dock som att jag spelar med 100

Postat av diddell den 20 Juli 2016, 13:56
12 kommentarer · 1 055 träffar
Ni som har en bra dator. Ni vet att om ni skulle prova att cappa eran fps på ca 80-120 i CS:GO så känns spelet mer laggigt. Musen känns lättare i spelet. Spelet känns inte lika smooth som när man spelar på hög fps helt enkelt.

Mitt CS funkade lysande tills igår. Då helt plötsligt känns det som att jag spelar med 100 fps, fast den egentligen ligger på 299 konstant (Eftersom jag haft den cappad på det under en längre period) Testade lite allt möjligt, launch options, nvida. Annan mus, fps_max 999, Ominstallerade cs. Inget hjälpte. Gjorde då en factory reset på hela min dator under natten, prövade idag igen. Kändes exakt likadant...

Blir helt tokig på detta. Hur kan det bara från det ena till det andra bli såhär. Det är skit svårt att förklara problemet mer än att när jag spelat innan så har spelet kännts smooth med mina 300 fps. Nu har jag fortfarande samma FPS. Fast det känns som att jag spelar med ca 100 fps då man får den här laggiga känslan i spelet.

Vad tusan kan det vara! :O

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..