×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Får sjukt låg fps vid smokes

Postat av kyo100 den 24 Juni 2016, 22:33
14 kommentarer · 1 272 träffar
Har spelat CS rätt så länge, och aldrig haft den bästa fpsen direkt med tanke på att min dator inte varit den starkaste heller. Det har aldrig dock hänt att jag droppar från 60-90 fps till 10-30 när jag är väldigt nära en smoke eller vid en smoke. Jag kan spela dm med 16-24 personer utan större bekymmer dock, vilket är konstigt , men när jag är i närheten av en smoke så droppar min fps.

Har testat allting med NVIDIA settings, Csgo settings, launchoptions , absolut allt som man kan hitta på nätet, men utan större framgångar. Det hjälpte lite med att lägga maximum pre-rendered frames på 3, men allting fördröjs och det känns inte skönt att spela.

Mina specs :
Intel(R) Core(TM) i5-3350 P @ 3.10 GHz , 3101 MHz
8 GB RAM
NVIDIA GeForce GT 630 4 GB
Windows 10

Jag vet att min dator är inte den bästa som sagt, men det är konstigt att detta händer med tanke på att allting var okej innan, jag vill bara få tillbaka cs till att vara smooth och spelbart, kvittar egentligen vilken fps jag ligger på. Innan brukade jag ligga vid samma fps , men man kände aldrig av ""lagget"" vid smokes e.t.c.


Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..