×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Tappat allt.

Postat av EvilDoer den 28 Maj 2016, 20:48
33 kommentarer · 1 956 träffar
Har aldrig varit med om nått liknande. Inte ett skott sitter. Inte en spray sitter. Går jag in på CSDM sitter en hel del och jag är alltid i toppen, men så fort det är match så missar jag totalt. Duttar, sprays och får konstant 27 in 1 eller 54 in 2 eller 84 in 4, 94 in 3 osv.

Jag känner mig slagen redan innan jag lirar för att absolut inget sitter. Känns som att kulorna hamnar precis överallt.

Samt - varje gång jag variefierar game cache så är det alltid minst 2 filer som måste "reaquiras". Har jag hamnat i den mest brutala slump någonsin eller är det nått fel? Känns som varenda jävel sätter precis varenda skott på mig och jag missar, oavsett hur jag vinklar, sprayar eller tapar/duttar. Det sitter inte liksom, utan det är ÖVER huvudet oavsett om jag siktar mitt i nyllet. Är helt jävla vilse men har alltid varit en riktigt bra spelare.

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..