×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Skada av cs?

Postat av Zyder den 28 Maj 2016, 20:20
12 kommentarer · 1 071 träffar
Tjena! Jag har spelat en hel del cs i mitt liv och har aldrig någonsin fått musarm eller liknande men misstänker starkt att jag håller på att få någon slags armskada just nu. Men förstår inte hur det är möjligt för några år sen spela jag cs varje dag och jag slutade spela 2011 och var ifrån spelet i 4 år. Jag köpte csgo 2014.12.31 och har sen dess 1065 timmar speltid och 25 timmar senaste 2 veckorna så jag spelar inte alls mycket.

Men nu till saken, jag kör ganska mycket csdm och märker nu att jag får någon konstig känsla i underarmen, det ilar till på ett visst ställe och så kommer den känslan tillbaks rätt ofta. Vafan kan detta vara? Är det musarm?

Spelar med ganska låg sens och när jag kör tex csdm så rör jag musen fram och tillbaks längs hela musmattan väldigt snabba rörelser, sensitivty 1.1 dpi 800..

Enda skillnaderna nu mot förr är att jag spelar mycket mindre cs, förmodligen mera csdm, snäppet högre sens och att jag spelar med armstöd nu vilket jag aldrig har gjort innan då dom alltid gick sönder på skitstolarna jag köpte. Har en dxracer nu.

Här är en bild på vart dessa ilningar känns. http://i.imgur.com/zNEdmxx.jpg

Någon som har haft samma känsla som mig? Blev det bättre? Ska jag utföra några slags stretchövningar? Har haft det i 2-3 dagar nu, vet inte om det är något allvarligt eller om jag kan fortsätta spela ändå

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..