×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fps droppar och fryser till, bra dator.

Postat av KapteWN den 16 Maj 2016, 22:55
2 kommentarer · 688 träffar
Hej!

Uppgraderade datorn i vintras med nytt MB, ny CPU och nya minnen. Allting flöt på bra som fan, inte ett lagg i csgo eller de andra spelen jag spelade på nivåer mitt Geforce 760GTX klarade..

Installerade streamingprogrammet Acestream senare för att kunna kolla på fotboll i bra kvalitet utan att behöva betala hutlösa summor varje månad för någon enstaka match, och datorn började fucka upp under streams.. alltså att den fryser till i 0.5 sek eller så, och då inte bara bilden, utan ljudet och hela skiten.

Problemen kom sedan också när jag inte kollade på fotboll, utan såfort jag gjorde något som krävde prestanda.

Har nu provat memtest, format C:, installerat Steam på olika hårddiskar, men problemet i CSGO kvarstår. Ligger på stadig 299-300 i fps tills det helt plötsligt laggar till och ibland bara fryser som förr. Detta är det enda spelet jag spelat sen formateringen som fortsätter lagga (vad jag märkt) t.ex Dirt Rally kan köras med hög grafik utan problem.

Någon som vet hur jag kan fixa problemen med CS?

(Har installerat Acestream på en gammal laptop nu och får samma fel där under streams).

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..