×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Söker spelare till ny startad Clan

Postat av Inzanen den 4 Maj 2016, 16:10
1 kommentarer · 652 träffar
Tjena!

Jag har haft ett uppehåll från olika lag i ett bra tag nu, för man tröttnar på att de flesta lagen inte vill någonting. Så jag har bestämt mig att starta ett lag nu som jag tänker ska komma framåt, jag vill helt enkelt dra igång någonting som är lite mer seriöst. Jag kan skriva i oändlighet om både mig och min nystartade clan, men kommer göra det väldigt kort. Ranken spelar inte speciellt stor roll, lirar man FaceIt så har man inte ens en MM rank, men vi kör i alla fall Eagle minst ;p

Om mig:

Jag har spelat FPS spel så länge jag kan minnas, jag har kört Cs sedan 1.6, jag bor själv och har väldigt mycket tid att spendera till det här, jag är även väldigt dedikerat och vet vad jag vill, jag är 23 år och är en väldigt lugn person.

Jag har tänkt dra igång ett lagTanken är att börja lugnt och göra så att alla trivs med varandra och få en allmänt bra stämning i laget och börja köra lite turneringar och sakta men säkert få upp en hemsida där grejor skrivs upp om hur allting fungera samt hur matcherna går.
Alla ska bli trygga i sina roller tillsammans med alla i laget och vi ska kunna lita på varandra och utvecklas som ett lag. Vi ska helt enkelt bli som en liten familj ;)

Vad som krävs för att gå med:

1. 18+ ( Kan göra undantag, men det ska vara bra anledningar ).
2. Du ska ha motivationen att bli bra, att hela tiden vilja utvecklas.
3. Trevlig och alltid försöka dra laget framåt.
4. Att inte komma försent till bestämda tider.
5. Att alltid hålla humöret uppe ändå det ibland går dåligt, är det riktigt illa så pratar vi om det än att låta problemet ligga i bakgrunden och störa spelet.

När du har läst alla krav så ska du gå in på följande länk och göra en ansökan:
https://formogr.am/r8rShK1Ulw
Jag kontaktar dig så snart jag läst din ansökan, kontaktuppgifter skriver du längst ner på ansökan, lycka till.
( Jag kommer ej vara aktiv på detta forum, så gör ansökan om du är intresserad )
//Zerenade
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..