×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
6

CSGO = NoSkill

Postat av EvilDoer den 27 April 2016, 16:57
6 kommentarer · 972 träffar
Som rubrik.

Har lirat sen dagen det kom ut. Med varannan update har dom sänkt skillcapen på spelet för att locka så många spelare som möjligt.

I början kunde man "tapa" rätt rejält och man fick alltså belöning för att kunna aima. Kunde springa runt och oneshotta konstant.

Vad som skett nu är att man ändrat så att de första två skottet inte ALLTID är raka. Det finns en randomfaktor medans de blivit mycket mer belönande att panikspraya eller att spraya där man tidigare burstade.

Märker de konstant nu, speciellt på DM. Man kan dutta någon i huvudet 20 gånger ibland men det blir ändå "1 in 27" eller "2 in 54" osv. Hur är det möjligt ens en gång när man t.om siktar på ÖVRE huvudet? Samma princip på aim_maps när man enbart ser huvudet på motståndaren, "tapar" och så gör man 27 in 1 eller 88 in 3 osv = när man enbart har huvudet att sikta på?

Nog för att de varit såhär ett tag nu men det är mer påtagligt än någonsin. Tycker skillcapen sänkts fruktansvärt mycket och vad fittproblem med hitboxen är numera fattar jag inte heller.

Varför måste dom sänka skillcapen så sämre spelare ska kunna "konkurrera"? Det tar ju bort motivationen att faktiskt skapa sig en högre skill och bli belönad av det man lägger ner.

1.6 är ett bra exempel.
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..