×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

behöver Fragbites hjälp

Postat av tetemelepopo den 24 April 2016, 15:46
8 kommentarer · 873 träffar
Tjena FB, behöver lite tips på vad att göra nu med cs. Har tappat intresse för det, har 5k+ timmar csgo har varit i semiproffs scenen ett litet tag. Varit med på csgolounge, fått invite grupp på facebook där ldlc/g2/mousesports osv osv spelar. Gjort bra ifrån och fått organisationer till intresse för att få betalt och sådant för att spela spelet.
Men jag finner inte csgo lika roligt som 1.6, jag följer knappt matcher kanske enstaka där polarna spelar i. Sitter rätt ofta och kollar lite 1.6 filmer och finner det mer intressant än csgo just nu.

Jag gör annat på fritid med, har träning 6 dagar i veckan (gym) för att komma på andra tankar. Men jag börjar tappa mer och mer intresse för csgo vad göra? some tips ifrån er vad jag kan göra för att motivera mig mera i spelet eller är det dax att packa väskan och sticka utomlands att jobba?

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..