×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-7

blogg och mina tankar om LG.FALLEN

Postat av Zyppe den 18 April 2016, 11:16
11 kommentarer · 1 203 träffar
Gudfadern Gabriel ”FalleN” Toledo

Gabriel Toledo alias FalleN. Han är född 30 maj 1991 i Sao Paulo, Brasilien, han är en professionell Counter-Strike: Global Offensive spelare för Luminosity Gaming, han är grundare av Games Acadamy, han är grundare till en ny meta i CS:GO, han är en sann entreprenör och han är FalleN.

Gabriel är en hjälte, hans engagemang för e-sport i Brasilien, hans öga för Counter-Strike, hans förmåga att kunna förmedla sitt sätt att spela CS:GO på, han är ödmjuk, han har passion, han har båda fötterna på jorden, han är en ledare av rang och han är älskad av mer eller mindre alla.


Söndagen den 3:e april vann Luminosity Gaming världsmästerskapet i Counter-Strike: Global Offensive, jag vet inte om jag tycker de är världens bästa lag just nu, men de är i alla fall ett av de bästa lagen i världen. De vann den största turneringen någonsin i Counter-Strikes historia, och de vann faktiskt ganska enkelt enligt mig. FalleN är ingameleader och awp:are i Luminosity Gaming, men han kan även ta de andra rollerna om det behövs, han är en extra ordinär spelare. Det är FalleN som har skapat sina lagkamrater och fått dem att gå in i roller som behövs för att utföra hans spelsätt. Counter-Strike är trots allt ett lagspel, och ett lag behöver en ledare, jag lovar er att fer, coldzera, TACO och fnx är vad de är idag mycket tack vare FalleN. Han är deras ledare, han är deras mentor både personligt, spelmässigt och professionellt och de är hans adepter(även om varken vi eller han ser dem på detta sättet). Dock brukar adepter bli bättre än mästaren själv och det är därför vi ser detta lag som ett av världens bästa lag just nu och troligen det bästa laget från Brasilien, någonsin.

FalleN är en ledare av rang, han behandlar sina spelare med respekten de förtjänar, håller dem motiverade, håller dem lugna, och får dem att prestera på bästa möjliga sätt när det väl gäller.

Gabriel Toledo hade en dröm och jag tror att han har kämpat mer eller mindre 12 timmar om dagen i en väldigt lång tid för att uppnå sin dröm, han drömde om att vinna en major, och 3:e april 2016 lyckades han uppnå denna dröm.

Frågan är väl bara vad han har för dröm härnäst? Han har skapat ett nytt spel, ändrat synen för e-sport i Brasilien, tagit fram flera av världens bästa spelare och nu blivit världsmästare i Counter-Strike: Global Offensive.

Han är Gabriel Toledo, alias FalleN, och det är bara han som kan svara på vad hans nästa dröm är, däremot kan jag lova er, att han kommer lyckas.

Vad tycker ni om FalleN? Förändring, vilja, förebild?

Vill ni veta vem fallen är så kan ni titta på hans profil film från majorn DreamHack-cluj: https://www.youtube.com/watch?v=_KB9P3goVic

/Samuel ”Zyppe” Martinsson
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..