×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CSGO Engine Error, "Host_error recursively entered" HJÄLP

Postat av flich den 8 Februari 2016, 19:23
2 kommentarer · 4 116 träffar
Tja, köpte mig en SSD nyligen och installerade om operativsystemet på den såklart, och självklart vill jag ha steam och följande spel på SSD'n.

Men det finns en community server jag lirar på där dom hostar två "identiska" servrar som dom har uppe samtidigt, just för att fler folk ska kunna spela, och inte bli begränsade bara för att "servern är full".

Iallafall så kommer jag inte in på någon utav de 2 servrarna nämnda ovan, utan cs stängs av automatiskt och jag får Engine error "Host_error recursively entered" såfort jag connectar till servrarnas IP .

Installerade om cs men fick fortfarande samma sak. Installerade sedan om Steam helt och hållet, men problemet kvarstår. Såg på nåt forum att jag skulle starta om min "webserver" på Windows IIS Manager, men det hjälpte inte heller.

Någon som vet hur man fixar det? Kommer in på ALLA möjliga servrar utom just dom som delar samma host.
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..