×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Delay i knapptryck

Postat av kuzzel den 9 November 2015, 11:55
7 kommentarer · 382 träffar
Tjena, tänkte in o köra lite deathmatch nu under förmiddagen, men märkte att det var något som inte riktigt stämde, då jag märkte att det var en viss delay ibland, tillexempel om jag höll in W i 3 sekunder och släppte så sprang jag automatiskt 1-2sekunder till, vilket blev ett problem när man skulle hoppa runt en vägg etc.
Desto längre jag håller in en knapp desto längre håller den i efter jag släppt, har aldrig haft detta problem innan och har googlat men har inte fått några resultat.

Har även märkt att ifall jag spammar massa knappar samtidigt i te.x anteckningar så brukar alla bokstäver komma på direkten, men efter jag har slutat skriva så poppar dem fortfarande upp just pga denna delay eller vad jag ska kalla det.

Ganska dåligt förklarat men jag hoppas att ni förstår! :)

*EDIT*
Har även prövat att starta om datorn, systemåterställt, prövat andra usb portar och prövat andra tagentbord.

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..