×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ESEA client funkar inte

Postat av Fjompen94 den 7 Oktober 2015, 18:46
2 kommentarer · 767 träffar
När jag ska logga in på ESEA client så får jag error#HttpSendRequest bla bla. Description: Servernamnet eller serveradressen kunde inte matchas. Då trycker jag OK, och får ett nytt error, error#26 Failed checking for update. Your connection may be experiencing issues or server may be down.

När jag avinstrallerade och skulle installera ESEA client på deras hemsida igen så gick det inte! Då får jag ett nytt error där det står. ''Den här webbsidan är inte tillgänglig. Så jag blev tvungen att samma ESEA CLIENT INSTALL jag hade på datorn och installera om igen, men blev samma sak. Har även testat att avaktivera antivirus men hjälpte inte. Kan väl knappast vara ESEA Maintence, det har varit såhär i 6 timmar nu och det står på deras hemsida att maintence bara tar en jätte kortstund.

Någon som vet hur man fixar detta?

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..