×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur fungerar XP/RANKSYSTEMET

Postat av stekarn-_-2 den 30 September 2015, 14:07
4 kommentarer · 1 079 träffar
Hej!


Är "ny" till CS:GO och har så jävla mycket funderingar kring xp/rank systemet jag inte verkar hitta någon logik bakom.
Har spelat kanske 90h, kanske 5-6 matcher med mina vänner som är "Global."

Annars "Competive" när man hamnar med fyra ryssar.
Har säkert spelat 70-80matcher och har enbart 30vinster och har på något vis "Supreme" i rank, som verkar vara det NÄST högsta, vilket jag verkligen inte är värd,då jag verkligen suger,började spela förra veckan och har sen dess inte spelat dator sen 1.6 för typ 4-5 år sedan, och är verkligen keff.

Har även säkert förlorat 10matcher i rad nu utan att verka gå ner i rank, är det omöjligt?

Den andra "ranken", är jag lvl9, och nu får jag helt plötsligt 40XP från en match ca,då jag innan kunde få 500/1000.
Kunde gå upp en rank per match, nu har jag varit rank 9 i flera dagar.
Hur fungerar systemet?

När jag började spela fick jag "boxdrop" kanske var femte match,bara förra veckan, nu har jag inte fått drop på säkert 20matcher.

Hur fungerar detta systemet?

Kan man se när man blir global? Vad som krävs eller dylikt?

Förlåt för dumma frågor, men förstår verkligen ingenting av detta "system" och skulle vara roligt att ha LITE koll iallafall.

Hoppas någon har tid och lust att svara på mina lama frågor :)

Sköt om er,
Daniel!
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..