×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Confa Public-Servrar

Postat av trezz- den 27 Augusti 2015, 18:49
4 kommentarer · 419 träffar
Halloj! Sitter på Gigabit nät med 3-4 dedikerade linux servrar jag dragit upp 4 st public och 4 priv att låna ut till folk som behöver till praccs etc, speccsen på burkarna är 4GB ram per burk och 3GHz + så 4 per server borde fungera?

Har även en IP-adress till diverse burk men problemet är att jag ej kan confa servrarna, installerat allt och slängt in vanlig server config, fungerar helt okej så kanske inte behövs mer (128 tick) men till tex 1v1 Multi arena och funmaps eller så och installera AMX-mods som fanns till CSS vad man nu använder i CSGO skulle jag behöva hjälp att installera, så finns det någon som är sugen på att dra igång en community med public servrar som det fanns på 1.6 tiden med ett skönt forum och runt 10 public servrar med olika mods att välja på, AMX mods skulle ju vara utmärkt för att kunna lägga till admins till servrarna och även rank system för folk etc.

För att skapa diskussion, vad tycker du behövs för att skapa den b ästa public servern / communityn?

Vilka mods / banor / etc?

Hojta vetja! Mvh :)

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..