×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En idé till CSGO

Postat av Hampz. den 30 Juli 2015, 11:19
7 kommentarer · 776 träffar
Började med att jag hade för lite tid att spela, men nu finns det ju ingenstans att spela när man väl vill det istället, alltså "bra" lir, förutom matchmaking vilket jag inte finner intressant eller stabilt längre, för ranken rör mig absolut ingenting då jag finner det väldigt ostabilt i dagsläget.

Det jag har i tankarna istället är mIRC återigen, ni som spelade på ATRC eller Zoctai tillexempel vet nog vad jag talar om, var lite högre standard på matcherna där oftast.

Tanken är då att följa upp samma mmr system som fanns i kanalerna, alla är välkomna, men de som når en viss mmr åker upp en "kanal" till folk med liknande mmr istället för att ligga kvar, alltså ett väldigt enkelt system men som jag tror är effektivt.

Hur många lager / kanaler det ska vara kan ju diskuteras men det är väldigt enkelt att struktuera upp detta system, det som behövs är spelare.

Så frågan är ju hur många som skulle vara intresserade?
Är väll mer eller mindre en chansning för folk som är less på att sätta sig i en random faceIT pug med idioter eller betala ESEA för att spela med lika chanslöst folk där.

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..