×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Ryssarna på AK level (MG) är inte såå dålig som folk säger?

Postat av glitchmade den 21 Juli 2015, 13:20
15 kommentarer · 1 181 träffar
Jag började att switcha över från cs 1.6 till CS:GO nyligen och efter placement matches hamnade jag i gruppen GN4.

Jag har hört massa stories om att servrarna invaderas utav ryssar och de är otrevliga, pratar endast på ryska och är en pest om man säger så.


Jag kunde hålla med om det i början det var massor med Guld novor i mina matcher men när jag nådde MG1 och M2 så började bli betydligt bättre! Ryssarna som var på MG-level började prata allt mer engelska, deras skills var betydligt bättre.

Numera känns det ganska bra att lira nu på denna level och jag tycker inte de är så värst som folk säger att de är. Stämmer detta har inbillar jag mig bara? Känner det likadant vad gäller ryssar?


OBS: Jag är själv inte ryss men blev bara nyfiken på hur CS:GO-scenen ser ut jämfört med 1.6-scenen.
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..