×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Träffar ej folk med dåliga rates?

Postat av NAWNO den 21 Maj 2015, 18:14
9 kommentarer · 1 037 träffar
Någon som kan confirma att det verkligen är såhär? Att folks personliga rates spelar roll för mig när jag möter de?

Jag menar, om man möter en kille som springer runt med sina fattiga 80 000 i rate och du själv går runt som en kung med 128k så går det typ inte att träffa honom? Har dessutom bra internet och en bra ping, vilket antagligen gör det ännu värre för mig.

När folk har rätt rates, dvs 128k så går de att träffa med onetaps, sprays och allt. När personen däremot har sina 80k rates så går det inte att träffa med varken eller.

Var rätt intressant, för jag gick in idag och testade spela dm på en skitserver med dåligt folk där folk sprang runt med olika rates och man har typ rätt jämna stats. Sedan går man in på brutal CSDM där folk ändå är bättre än dessa random dm servers. Där folk måste ha 128k i rate och där träffar man allt och ligger mer än dubbla kills, varför är det såhär?

Var samma sak igår på pracc. Dm innan praccen var över dubbla stats, på praccen satte man inte en enda gubben, sedan när man forca minrate till 128k så panga man 25+ gubbar matchen efter och det gick att spraya och träffa.. Fattar ej varför?

Och ja, vi snackar om 128 tick servers där choke och loss är på 0% samt att var är stabil. Så det har inget med någonting annat att göra.

Har förövrigt typ 300/100 mbit och 1 ms på bredbandskollen. Så har bra internet.

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..