×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Csgo turneringar. Vart?

Postat av aTn_- den 19 April 2015, 15:12
7 kommentarer · 1 168 träffar
Hejsan FB, vi är ett gäng spelglada människor som uppnått det man kan i casual cs (mm). Vi har blivit global, vi har blivit masterleague på faceit, vi har legat i toppen på rws-score på esea.

Nu undrar vi, vart finns det vanliga csgo turneringar som spelas på en dag? Har kollat binarybeast men vet inte riktigt hur man får allt till att bara bli csgo där. Sen är det ju alltid roligare att spela för lite småpengar!

Har för mig jag såg yzn när han hade ett lag med blote och de andra (tror dom spelade under begrip?) då spelade de turneringar för 800€ från någon hemsida. Den turneringen gick typ varje vecka.

Har ni några tips på hemsidor med mycket sånt här? Eller söker ni själva efter något dylikt? Vi ska inte satsa på att bli proffs eller något sådant, vi har bara tröttnat på MM och pugs!

Vet att ni fragbitare är 10x bättre än oss på cs och det är just därför jag vänder mig till er. För att ni har mer kunskap och vet mer om spelet!

Tack på förhand <3 //aTn
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..