×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internet försvinner när jag lirar

Postat av OriginalTarzan den 28 Mars 2015, 15:24
7 kommentarer · 998 träffar
Tjenixen, jo jag har ett problem. Senaste veckan har mitt internet varit väldigt ostabilt. Speciellt när jag lirar CS:GO. Det försvinner och kommer tillbaka på 2 sekunder men håller på så i någon minut, sedan blir det ett uppehåll med några timmar cirkus. Dock blir det mycket värre när jag spelar CS.. Förstår inte varför, då försvinner det i stort sett varje runda, då får jag "connection problem" i högra hörnet. Sedan håller det på så gamet ut, börjar bli väldigt frustrerande då det inte går att vinna ett game pga detta.

Jag kör med kabel och har provat att byta port till modemet, har ringt telia som sade att de skulle skicka ut en tekniker, som för övrigt aldrig kom hit. Sedan när vi ringde upp dom så sa dom att det var ett kabelbrott någonstans men att det nu var fixat. Dock hjälpte inte något av detta heller. Just senaste veckan har det varit hemskt, dock verkar det endast vara jag i familjen som tappar internet 24/7.

Så om någon av er haft samma problem så får ni gärna skriva om/hur ni löste det, tack på förhand.
Föregående tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..