×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

KatowiceSnacket.

Postat av PrestonWhite den 12 Mars 2015, 05:04
25 kommentarer · 1 646 träffar
Hola compadres.

VARNING. Liten vägg av text. VARNING

Nu när Katowice knackar på dörren, det är dags att kolla tempen här lite på Fragbite, vad alla tror och lite mer.

Först och främst, den absoluta favoriten VP. Vad kan man säga om denna femma, på lan, på hemmaplan. Man förväntar sig mycket från denna femma. Personligen tror jag dom kommer åka på däng i semi.

NiP Förväntas gå enkelt ur gruppen. Tror det inte är så mycket snack där egentligen.

Turnerningens uppstickare? Finns några lag som skulle kunna skapa lite upsets och komma längre än vad dom kanske borde. Ett av dom lagen är LGB. Jkaem som är en otrolig talang med robotlikt aim. Frågan är om han chokar på sitt första lan. Annars tror jag CLG kan knipa en andraplats i NiPs grupp och ta sig till kvarten/semin.

Ett lag som är i skuggan bakom dom 4-5 största är TSM. Detta är ju ett lag med en fasansfull kapacitet. Det aim vi hittar i det här laget är fenomenalt. Kommer devve till katowice med en välsmord älgstudsare kommer laget leverera.
Ett lag som spelat med FeTiSh länge med bytt ut honom mot Karrigan, kan karrigan vara den ändringen som behövs för att få ett TSM längre fram än en semi? Jag tror det är fullt möjligt detta år i Polen. Är så sjukt nyfiken på detta lag och vad dom har i bakfickan.

Årets flopp?

Här tänker jag nämna två lag som jag tror kommer underprestera till max. Titan och Na'Vi. Tror inte dom kommer ha en lyckad turnering. Även om Na'Vi lär komma längst av dessa två. Hellraisers äre inge snack om dom tror jag åker ut redan i gruppen.

Mina största frågetecken runt Katowice i helhet är dom svenska lagen. Fnatic är ett stort frågetecken för mig. Lite lätt grupp, tror faktiskt dom kan åka ut redan i kvartsfinalen.

NiP? Jo, jag gillar starkt att dom har med Allu i laget, han är det där lilla extra NiP har saknat länge. Det dom NÄSTAN fick i Maikelele. Tror allu kan bidra med mycket i den där lineupen och det har vi ju sett innan också. Oklart var jag tror dom hamnar än.

På CSGOLounge, har jag lagt mitt bet på TSM i Totalen. Jag hoppas verkligen dom kan prestera och jag skulle vilja tro att dom alla har vad som krävs.

Vad tror ni?

Ursäkta om det någonstans märks dålig grammatik eller liknande fel. Det är inte mina intentioner att få er att skratta på grund av min okunskap.
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..