×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp! Irriterande bugg!

Postat av Fronten den 6 Mars 2015, 17:44
7 kommentarer · 463 träffar
Hejsan!

Jo det är så att jag inte kan få upp net_graph alls och jag har försökt allt.. jag har googlat utan svar och jag har prövat allt i consollen. Jag kan få upp cl_showfps men jag vill ha net_graph uppe istället..

jag har gjort en video som visar problemet och här kommer den.

i denna video visar jag vad jag har för inställningar i consollen, och att man inte kan se net_graph komma upp..
https://www.youtube.com/watch?v=ICW15pICHqA&feature=youtu.be


Min upplösning är 4:3 1280x960
jag vet inte vad jag ska skriva mer som info om mina inställningar men om ni vill veta något mer så svarar jag direkt!

Jag har inte hittat någon med samma problem och om ni gör det så blir jag jävligt glad, har haft detta jävla ruttna problemet i över 6 månader nu och jag har ingen jävla aning om varför det är som det är.

den som löser problemet kan få ett pris! en m4a4 | griffin, jag vet att det inte är mycket men det är det jag har råd med eftersom jag inte har någon inkomst och pluggar!

Mvh!
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..