×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Mus rörelse proffsen

Postat av Konflikt|Hypro den 27 Februari 2015, 21:26
24 kommentarer · 4 624 träffar
Tjena! alla cs nördar som sitter hemma denna trevliga lönings helg.

Jag undrar hur gör man detta https://www.youtube.com/watch?v=UOWhqBAhH3I.

Som topic lyder så gäller det hur spelaren drar musen. Ser ut som att han knappt har någon sens, när han drar den så där. Jag har kollat på fler av proffs spelarna och dom drar musen ungefär likadant.

Fråga 1 Hur drar man som dom gör?

Fråga 2 Hur drar ni musen, när ni spelar? Om ni har motståndaren till höger exempel. Vrider ni också hela handen + vristen och musen åt höger? Eller gör ni på något annat sätt.

Fråga 3 Om dom inte har låg sens hur fan kan dem då dra musen så snabbt över mus mattan men att det även ser ut som att dom knappt drar musen.

Fråga 4 "Krimz exempel, när han möter på en fiende så stannar han alltid upp med musen rätt. Alltså att han stannar exakt vid fienden.

När jag ska dra siktet just till fienden, så hamnar jag oftast brevid eller att det blir för snabb rörelse eller för seg rörelse.


Tacksam för så seriösa svar som möjligt. Jag är medveten om att frågorna kanske är lite knepiga att förklara. Men kollar man på klippet/klippen så kanske man förstår vad jag menar med det hela. GOD JUL :)

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..