×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
6

Svensk HNS EasyBlocks lanseras 28 feb!

Postat av megaL den 26 Februari 2015, 22:20
32 kommentarer · 2 094 träffar
Hej

Releasedatum 28 februari ca 18:00!
IP-nummer: gohns.czonegaming.se:27025

Längesedan man var medlem på Fragbite och gjorde sig hörd. Hoppas dock inte jag bryter mot några regler nu, men har märkt att HNS med blocks är väldigt efterfrågat här i forumet. Därför tänkte jag meddela att vi håller på att öppna upp en svensk HNS-server med byggen. Anser någon MOD att denna tråd är olämplig i och med marknadsföring är jag ledsen för det och det är helt okej att redigera tråden isåfall. Tycker dock att Fragbites medlemmar ska få ta del av denna information :)

XP Mod
Headsplash
Blocks (10 maps byggda än så länge)

Maps byggda just nu:
35hp_megal_v1-beta (liten egen map, provar endast)
awp_fruktkaken_v01
awp_mojawi
awp_map_csgo
c21_gurka_fix
hns_floppytown
hns_kitty2k_fix
de_dust
de_nuke
de_kabul2_csgo

Kommer givetvis byggas mer och Serveradmins kommer sökas för fullt.

Bara att lägga till servern på favoriter och se fram emot en toppen speltid tillsammans!
Vi ses hoppas jag :) Alla förslag är välkomna och vill någon hjälpa till är det bara att höra av sig, maila helst.

Minns när HNS var populärt till cs 1.6 och tänker ibland tillbaka på tiderna. Många minnen och stunder tillsammans. Man blir lite tårögd.

Åldersgräns för admin, 16+, men de flesta är över 18.

——-

För att tråden ska ha lite mer kött på benen undrar jag slutligen VILKA MAPS FÖREDRAR DU TILL HNS? VILKA TYPER AV FUNKTIONER TYCKER DU PERSONLIGEN ATT EN BRA SERVER SKA UPPFYLLA?
Föregående tråd
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..