×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Musen fastnar / FPS?

Postat av bubtellen den 20 Februari 2015, 22:17
9 kommentarer · 1 150 träffar
Hejsan fragbite! Jo jag har två frågor!

Den första handlar om att min mus fastnar flera gånger per runda när jag t.ex ska peaka mot vänster och sedan tillbaka till vart jag nu höll mitt crosshair. Crosshairet liksom fastnar när jag ska dra tillbaka musen, musen glider som den ska IRL men inte i spelet. Kan det vara att jag behöver en ny musmatta? såg att någon annan hade problemet för några år sedan men inget svar på hur han löste det ( https://www.flashback.org/t2086417 ). Har för övrigt en Steelseries Rival.
Spelat cs:go i ett år ungefär och aldrig haft problemet innan.

Sen min andra fråga. Är inte så hajj på datorer och sånt men min setup just nu:
Processor: Pentium(R) Dual-core CPU E5200 @ 2.50GHz 2.49GHz
Ram: 6GB
OS: Windows 7 ultimate 64-bit
Grafik: Geforece GT 630
Har nån random Benq 60hz skärm.
Med detta så ligger jag på runt 50-100 FPS (väldigt ovanligt att jag ligger på 100 dock) snittar kanske 70-75

Ska nästa vecka köpa dessa nya delar:
ASUS A88XM-PLUS
ASUS Radeon R9 270X DirectCUII 4GB
Cooler Master B2, 600W
Nytt chassi (for your information) och in med allt, det delar som fattats använder jag från min gamla dator.

Kommer jag ligga mycket bättre till i FPS? vet att jag bara kan se 60 FPS med min skärm men desto mer FPS desto mer smooth blir det väl? Aja tack på förhand!

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..