×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
13

Feedback angående "Mirage 2"

Postat av bubkez den 17 Februari 2015, 12:32
56 kommentarer · 5 415 träffar
Hej,
Michael heter jag, jag har gjort cpl_strike och de_mirage till CS 1.6.
I början av 2011 började jag på Mirage 2 och mycket har hänt sedan dess...

Jag gjorde klart Mirage 2 för 1.6 i början av November 2014 (pga familj och annat låg den på is i flera år).

Då jag började 2011 så är det ännu en gång en 1.6 bana och jag hade länge inte tänkt göra klart den då 1.6 gick över till CSGO men då jag anser att den hade så enormt stora potentiella möjligheter att bli ännu bättre än Mirage så tog jag mig i kragen och gjorde klart Mirage 2 i slutet av förra året.

Det måste självklart göras en remake till CSGO vilket jag inte har tid med nu när jag börjar bli gammal (faktiskt sant) och spenderar all min tid på min gård och med min familj. Banan är antingen en flipp eller en flopp och hur som helst så vill jag ha lite hjälp och feedback.

Här nedan finns ett klipp där jag visar Mirage 2 och den hederliga 1.6 känslan. ;)

All feedback är bra och finns det någon vänlig själ där ute som sitter på bra Hammer egenskaper för CSGO och som har mer tid än mig så hör gärna av Er, all tid Ni spenderar är dock ideell.

Mvh
Michael (BubkeZ)

https://www.youtube.com/watch?v=tmG76q-7CaE

56 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 56 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..