×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med CS:GO

Postat av cringeskitsida den 20 Januari 2015, 12:21
12 kommentarer · 783 träffar
Har haft problem med min fps i csgo på senaste tiden. Förut låg jag på stabila 200-250 fps, men nu droppar jag ned till 70-80 fps, och jag förstår verkligen inte varför, min dator blir inte överhettad eller något, då jag kan spela BF4 på medium med 80-100 fps. Har verifierat filer i spelet, samt testat olika Launch Options, men inget verkar fungera... Laddade även ned lite äldre drivrutiner till Grafikkortet igår, då jag läste att det är där problemet kan ligga.

Fick ut lite damm ur datorn igår också, och testade efter det, ingen skillnad.

Jag har: NVIDIA GeForce GTX 660 grafikkort, AMD Phenom (tm) II x6 1090T processor (6 kärnor).

Jag förstår verkligen inte vad problemet är, då det bara hände helt plötsligt en dag... Kan ju knappast vara att datorn blir överhettad eller liknande, då som sagt jag kan spela andra mer krävande spel utan det minsta lagg-problem.
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..