×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

AVerMedia Live Gamer HD + 144 hz skärm [Hjälp]

Postat av ClickareN den 27 November 2014, 11:21
1 kommentarer · 925 träffar
AVerMedia Live Gamer HD + 144 hz skärm [Hjälp]
Hej,

Vill börja med att säga att jag inte är så insatt i det här ämnet så vore väldigt tacksam för hjälpen.

Fick precis hem ett AverMedia Live Gamer HD kort som jag tänkte använda tilll att streama. Nu är det så att jag har stött på ett problem som är väldigt irriterande. Det är så att jag har en BenQ 2411T skärm som stödjer 144 hz vilket jag nu blivit väldigt van med att använda och vill verkligen att det här ska funka. Har också en 60 hz skärm.

Nu till problemet:

Från mitt GTX 780 till min skärm har jag Duel-DVI så jag kan spela med 144 hz.
När jag kopplar in AverMedia kortet så försvinner 144 hz och blir ersatt utav 60 hz (jag vet om att kortet bara stödjer 60 hz).

Nu till min fråga finns det något sätt så jag kan streama i 60 hz för att kunna använda kortet men fortfarande se min skärm i 144 hz medans jag spelar?

Gillar att spela med vertical sync igång så det är väldigt irriterande att locka fpsen på 60 när man är van med 144 fps i alla spel :/


Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..