×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem Med Counter Strike (Hjälp)

Postat av Carl Larsson den 25 November 2014, 21:23
16 kommentarer · 824 träffar
Nyligen installerat om datorn då jag fick lite bluescreens och nu är iaf det problemet löst. Då kommer ett nytt problem, installerade alla drivrutiner och program och även CSGO, men när jag startar CS så blir skärmen svart och ljudet blir högt som F*N och måste stänga av via Ctrl + alt + del. Det funkar i window mode, dock spelar de ingen roll vilken grafik/ljud inställning jag ställer in i spelet, blir svart skärm och jag måste avsluta via ctrl alt del när jag tar fullscreen.

Testat:
Validera Game Cache
Installera om CS
Ändra Upplösning
Ja datorn är ju helt ny installerad...

Men där emot när jag installera de första gången lagga jag extremt och de va något ljud fel, sen löste jag de (kom ej ihåg hur och hittar inget på google) och spelade som vanligt fram tills nu... Ända som är nytt är mitt headset (Logitech G930) de köpte jag precis innan jag åkte hem å installera om datorn.

Någon som har en lösning ?

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..