×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS:GO - Ljudproblem, ibland hörs inte steps på nära håll.

Postat av Maas90 den 21 November 2014, 19:39
2 kommentarer · 1 677 träffar
Har sällan problem med att höra var på kartan folk är, jag spelar och förlitar mig mycket på ljud. Mest på senare tid har det dock börjat svika mig när jag inte hör fotsteg främst på nära håll.

Kan t.ex. sitta och defusa bomben i en 1v1, jag hör honom komma på långt avstånd sen försvinner ljudet från fotstegen helt plötsligt, jag börjar fundera vad han sysslar med och håller kvar deffen, sen dör jag. Teammates säger att dom hörde honom springa hela vägen till mig på site, men för mig upphörde stegen flera sekunder tidigare. Det här är extremt frustrerande och får mig att tvivla på mitt spel, gör mig alltid osäker.

Har ett Corsair Vengeance 2000 och kör med 2.0 stereo i windows, i corsairs kontrollpanel samt i cs:go. Har inte ändrat några config.cfg settings för audio dock, någon som har någon lösning?
Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..