×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blackbars R9 280x?

Postat av MjauBoo den 21 Oktober 2014, 14:57
18 kommentarer · 941 träffar
Hallå,

Jag har stött på ett litet problem med CS och Win 8. Det är nämligen så att jag vill köra black bars istället för stretch, men det verkar inte fungera vad jag än gör. Jag har provat alla olika scaling-options i Catalyst, men det ingenting händer.

Problemet började när jag bytte till Win 8.1. Innan 8.1 så körde jag med Win 7 och då gick det perfekt att köra blackbars, men inte i 8.1. Jag gissar på att det har någonting med AMD+ 8.1 att göra då mina vänner som använder sig utav NVIDIA kan köra med black bars. Det skulle även kunna vara något fel med min nuvarande installation också, då jag har andra problem som inte är relaterade till black bars, men jag tvivlar på att det.

Så, vad jag undrar är: Vet någon vad som är fel och hur man fixar problemet? Jag känner inte för att formatera och prova om det fungerar då, eftersom jag har filer jag inte orkar göra en backup på.

Jag sitter med Win 8.1 och AMD R9 280x.
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..