×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Clan ansökning

Postat av Kazi. den 18 Oktober 2014, 00:00
10 kommentarer · 893 träffar
Tjena. Vi är tre stycken killar som har börjat tagit csgo lite mer seriöst och vill nu göra clan. Så vi söker alltså 2 stycken sköna snubbar som lirar på dmg/le nivå, Ni ska vara mogna i snacket och vara seriösa när det gäller. Vi är runt 15 år och söker därför efter spelar runt våran ålder och ev. lite äldre. Ni ska också vara taggade på att bli bättre och lira mycket på PlayNation. Ska även kunna lira mycket och träna med laget, vi har inget schema som vi går efter vi kör när vi kan och har tid vilket är ganska så ofta.

Ni kan nå mig på skype: isak.lindh eller steam: izi_12 (p12 namn jag vet). Om ni vill veta mer och kanske spela med oss. Eller så kan ni skriva på denna tråd.

Mvh Isak
Uppdatering skriven 18 Oktober 2014, 13:47
Tjena. Vi är tre stycken killar som har börjat tagit csgo lite mer seriöst och vill nu göra clan. Så vi söker alltså 2 stycken sköna snubbar som lirar på dmg/le nivå, Ni ska vara mogna i snacket och vara seriösa när det gäller. Vi är runt 15 år och söker därför efter spelar runt våran ålder och ev. lite äldre. Ni ska också vara taggade på att bli bättre och lira mycket på PlayNation. Ska även kunna lira mycket och träna med laget, vi har inget schema som vi går efter vi kör när vi kan och har tid vilket är ganska så ofta.

Ni kan nå mig på skype: isak.lindh eller steam: http://steamcommunity.com/id/TheRealKazi. Om ni vill veta mer och kanske spela med oss.

Mvh Isak

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..