×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

FPS problem!

Postat av EGGET TROLOLOL den 14 September 2014, 15:04
2 kommentarer · 414 träffar
Tjenare! Längesen man var inne här och kikade runt, men när man får problem så är det såklart hit man vänder sig. Jag har då en dator som är god för ungefär 120/130 fps. Men för någon vecka sedan så började den krångla, ligger just nu runt 30 fps om jag har tur, och jag har ingen aning om varför. När jag har Net_graph 1 i så blir den ena utav "Sv:" alldeles röd, och den ena utav "Var:" också. jag har en bild så att ni förstår vad jag menar: http://imgur.com/QQ3xgjJ

Jag undrar då, vad står dom där siffrorna för? antar att det har att göra med varför min fps droppar så in i helvete. Datorn är nyformaterad, och har vad jag vet dom rätta grafikdrivrutinerna. Fpsen låg runt 100 på samma inställningar som nu utan problem för någon vecka sedan, och nu har det börjat kuka ur, så vore gött om någon har något tips på vad jag ska behöva göra för att lösa skiten? har sänkt alla grafikinställningar i cs till lägsta, utan något bättre resultat.

Tack på förhand!

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..