×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Somnade med 300fps. Vaknade med 90-140fps. Blir galen!

Postat av kuttan den 18 Augusti 2014, 16:43
8 kommentarer · 745 träffar
Hej. Jag har ett problem i rang av andra världskriget jag nu ber om hjälp att lösa. Det är nämligen så att i fredags gick och lade mig efter en helkväll med gibb. Då, som vanligt, spelat CS:GO med ca 280-300 fps stabilt.

När jag vaknade upp på lördagen och gick in på lite DM kändes det så sjukt fel alltihop. Kolla ner på net_graphen och ser jag ligger och pendlar mellan 90-140fps. Blev inte orolig till en början men jag har nu försökt få tillbaka mitt gamla CS:GO sedan dess men jag sitter fortfarande och fps-droppar.

Jag är kunnig om datorer och har kollat drivrutiner, kylning, cpu, gpu etc... Jag har blåst ur datorn och gjort allt möjligt känns det som. Blir inte bättre. Omformaterat och gjort alla jävla möjligt. Inga virus. Ingenting VERKAR vara fel i alla fall men jag blir helt jävla galen på detta.

Postar detta på andra forum också för så många råd som möjligt. Köper ny dator om inte detta går att ordna för jag orkar inte mer, jag avlider snart på grund av all stress.

MVH kuttishh

Sitter på med en intel 2500k (ej överklockad) och ett GTX570 graffakort. Snabba ram minnen och bra 240gb's SSD osv. Vill ni har mer specs så ordnas det.

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..