×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS:GO ELO-systemet, dåligt?

Postat av ÄLSKAR_FRAGBITE den 30 Juli 2014, 21:08
10 kommentarer · 518 träffar
Förstår mig inte riktigt på det här spelet, har varit MGE ett väldigt långt tag, brukar oftast lira med 1-2 polare, men då dem är på semester så har jag lirat själv jävligt mycket, slutade med att jag torskade 12 raka, och gick ned till fyra stjärnor, hamnade med "cyka blyat" folk i varje game i princip som gjorde teamdamage och teamkilla så fort man sa åt dem något, typ att dem skulle hålla B eller vad som helst, idag hamnade jag med en kille som hade MG2 i rank, han hade spelat 80h, körde bara scout, fattade ingenting, kunde inte kommunicera. Rankingsystemet är fucked up, och ja ni kan väl säga att jag blivit boostad till MGE och inte kan spela för mig själv, men har legat på MG2 större delen utav min CS:GO tid, har spelat 400 games. Tycker ni att rankingsystemet borde göras om? Borde det vara rating istället? Peace out // ÄLSKAR_FRAGBITE

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..