×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Stretched utan Blackbars?

Postat av Smaugy den 28 Juli 2014, 18:26
6 kommentarer · 1 986 träffar
Hej, jag behöver lite hjälp...Jag har alltid kört i gamla 1.6 640x480/800x600 upplösning och det är inte widescreen, men nu i CS:GO behöver jag lite högre upplösning och då vill jag köra 4:3 1024x768 eller 1280x960. MEN om jag har fullscreen inställt på min skärm + stretched igenom nvidia kontrollpanelen så ser det ut som att det är widescreen? Allting är bredare och det är just så jag INTE vill ha det. Men om jag tar bort fullscreen ifrån skärmen och sätter inställningen på "Aspect Ratio" istället, så får jag blackbars....som jag INTE vill ha. Jag vill alltså att det ska se ut så som det är när det är blackbars, alltså "ihoptryckt" eller vad man ska säga, fast jag vill INTE ha blackbars. 4:3 stretched fullscreen utan blackbars och utan att det ser ut som att det är utsmetat/widescreen.

Hur i helvete gör jag? Går det ens?

PS: Inbyggda upplösningen på skärmen är 1920x1080.
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..