Hallå där! Det är så att jag tog studenten i somras och har sen dess inte fått tag på något fast jobb,men har små jobbat runt om och tjänat cash och sparat en del. Men nu känner jag att jag vill gärna göra något jag är intresserad av, som många andra här. Jag har tänkt att bli en bra cs:go lirare, vilket kommer krävas mycket tid.
Jag har två föräldrar som har det gott ställt, har även 3 större bröder som jobbar o sliter. Och med dess hjälp kan jag ta mig genom detta.
Detta ska bli ett cs:go projekt: Hur ska jag gå tillväga?
Jo det är så att farsan har fixat en billig Lägenhet "Etta" till mig, störst del för att jag är 20 nästa år och han vill att jag ska börja jobb. Men jag känner att jag inte vill jobba just nu, vill bara leva livet något år. Så jag tog mor o far till köksbordet en dag och berättade hur jag vill o kände med livet just nu, jag sa även att jag behöver all hjälp jag kan få av er o bröderna. Jag startade med att jag inte direkt har hittat ett jobb som jag vill ha, (VISST i dagens samhälle går det inte få det jobbet man vill ha, utan man få ta det man får) - (FINE) tillbaka till köksbordet: Då frågade mor om jag verkligen har givit allt för att hitta ett jobb osv osv.. jag svarade ja! men jag ljög, för jag har bestämt mig inombords att jag vill lägga allt på cs:go, o se ifall jag kan bli något.
jag sa till mor o far att jag tänkt i genom detta och vill satsa på detta datorspel, först från deras sida vare nja, men ska du verkligen göra detta? är det så här du känner? osv. NI vet ju hur morsan o farsan kan vara ibland. Men lite mer snack så sa dom okej, men hur ska du göra med pengar o allt? hur ska du klara dig? - Då tog jag fram pappaslillapojke o sa jo det var ju just det, jag skulle behöva eran hjälp sa jag. Jag behöver allt stöd jag kan få. Eftersom pappa står på lägenheten sa han att det kan han stå för (HYRA,EL o allt sånt där) men resten får du fixa själv. Men jag vet att det kommer dom stå för sen iallfall.
Och det är där jag är nu———
Jag har en lägenhet jag kommer flytta in i snart, där jag kommer spendera mina dagar o månader framför CS:GO. Jag kommer sätta upp kameror över lägenheten, (FÖRUTOM toa)- Jag ska livestreama 24/7 , o där av ni kommer in, ni ska kunna följa mig dygnet runt för att se när jag blir bättre o utvecklas. Det senaste har jag dragit upp en schema hur allt nästan ska se ut, Det är som en jobbpass för er som jobbar:
SCHEMA just nu: kan bli ändringar:
Jag går upp 06.30 varje dag, käkar frukost, duscha osv.
kl: 07.00 ska jag sitta redo vid dator för att värma upp
jag har 30 eller 60 min lunch sen är det bara påt igen.
från 07.00 till 23.00 ska jag lira cs.. på helger blir det valfri tid, men det kommer bli mer det lovar jag..
tanken är att jag ska spendera all tid jag verkligen har för att nå detta, ska bli så jävla kul o se hur jag utvecklas för varje dag som går. OCH JAG BEHÖVER ÄVEN ERT STÖD, NI MÅSTE FÖLJA MIG dag för dag.
JAG KOMMER DRA EN EDIT VARJE DAG HUR MINA DAGAR SER UT O ALLT SOM SKA PLANERAS INFÖR FLYTTEN!
"19 september"
Idag, dagen tråden skapas" - Jag väntar in dagen jag kan flytta in i lägenheten. Vi har inte direkt fått något planerat datum ännu, men vad vi vet är att i slutet på september ska vi kunna flytta in. Jag har inför skaffat mig 2 kameror än så länge, det ska bli några mer som ska sättas upp. Jag har ett helt okej datorbord och stol så det är klart.. Jag hoppas att allt kommer gå vägen, för jag kommer ge 110% på detta.
Med tanke på schemat, har ni något vi vill ha med? vad tycker ni? är detta ett schema man kan gå efter för att nå toppen? jag behöver allt stöd, ni kan komma med förslag om vad ni tycker jag ska ha med.
det var allt för idag, vad tror ni? kan detta bli något?
DISK: tror ni på att jag kan bli något? tro ni på att detta kommer gå vägen?
Bjuder på stavfel!!!
nAAAAAAAAAAAAAAAAt
Låter som James Blunt.
Http://www.beatport.com
Sök på "Italoboys"
Klicka på "Italoboys"
Klicka på "Zinga"
Lyssna på "At De Stella"
Och dö ?..
#13 Jävligt roligt :D