Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
21

cs:Go projekt

Postat av lanos den 19 September 2013, 20:23
129 kommentarer · 5 299 träffar
Hallå där! Det är så att jag tog studenten i somras och har sen dess inte fått tag på något fast jobb,men har små jobbat runt om och tjänat cash och sparat en del. Men nu känner jag att jag vill gärna göra något jag är intresserad av, som många andra här. Jag har tänkt att bli en bra cs:go lirare, vilket kommer krävas mycket tid.

Jag har två föräldrar som har det gott ställt, har även 3 större bröder som jobbar o sliter. Och med dess hjälp kan jag ta mig genom detta.

Detta ska bli ett cs:go projekt: Hur ska jag gå tillväga?

Jo det är så att farsan har fixat en billig Lägenhet "Etta" till mig, störst del för att jag är 20 nästa år och han vill att jag ska börja jobb. Men jag känner att jag inte vill jobba just nu, vill bara leva livet något år. Så jag tog mor o far till köksbordet en dag och berättade hur jag vill o kände med livet just nu, jag sa även att jag behöver all hjälp jag kan få av er o bröderna. Jag startade med att jag inte direkt har hittat ett jobb som jag vill ha, (VISST i dagens samhälle går det inte få det jobbet man vill ha, utan man få ta det man får) - (FINE) tillbaka till köksbordet: Då frågade mor om jag verkligen har givit allt för att hitta ett jobb osv osv.. jag svarade ja! men jag ljög, för jag har bestämt mig inombords att jag vill lägga allt på cs:go, o se ifall jag kan bli något.

jag sa till mor o far att jag tänkt i genom detta och vill satsa på detta datorspel, först från deras sida vare nja, men ska du verkligen göra detta? är det så här du känner? osv. NI vet ju hur morsan o farsan kan vara ibland. Men lite mer snack så sa dom okej, men hur ska du göra med pengar o allt? hur ska du klara dig? - Då tog jag fram pappaslillapojke o sa jo det var ju just det, jag skulle behöva eran hjälp sa jag. Jag behöver allt stöd jag kan få. Eftersom pappa står på lägenheten sa han att det kan han stå för (HYRA,EL o allt sånt där) men resten får du fixa själv. Men jag vet att det kommer dom stå för sen iallfall.

Och det är där jag är nu———

Jag har en lägenhet jag kommer flytta in i snart, där jag kommer spendera mina dagar o månader framför CS:GO. Jag kommer sätta upp kameror över lägenheten, (FÖRUTOM toa)- Jag ska livestreama 24/7 , o där av ni kommer in, ni ska kunna följa mig dygnet runt för att se när jag blir bättre o utvecklas. Det senaste har jag dragit upp en schema hur allt nästan ska se ut, Det är som en jobbpass för er som jobbar:

SCHEMA just nu: kan bli ändringar:

Jag går upp 06.30 varje dag, käkar frukost, duscha osv.

kl: 07.00 ska jag sitta redo vid dator för att värma upp

jag har 30 eller 60 min lunch sen är det bara påt igen.

från 07.00 till 23.00 ska jag lira cs.. på helger blir det valfri tid, men det kommer bli mer det lovar jag..

tanken är att jag ska spendera all tid jag verkligen har för att nå detta, ska bli så jävla kul o se hur jag utvecklas för varje dag som går. OCH JAG BEHÖVER ÄVEN ERT STÖD, NI MÅSTE FÖLJA MIG dag för dag.

JAG KOMMER DRA EN EDIT VARJE DAG HUR MINA DAGAR SER UT O ALLT SOM SKA PLANERAS INFÖR FLYTTEN!

"19 september"

Idag, dagen tråden skapas" - Jag väntar in dagen jag kan flytta in i lägenheten. Vi har inte direkt fått något planerat datum ännu, men vad vi vet är att i slutet på september ska vi kunna flytta in. Jag har inför skaffat mig 2 kameror än så länge, det ska bli några mer som ska sättas upp. Jag har ett helt okej datorbord och stol så det är klart.. Jag hoppas att allt kommer gå vägen, för jag kommer ge 110% på detta.

Med tanke på schemat, har ni något vi vill ha med? vad tycker ni? är detta ett schema man kan gå efter för att nå toppen? jag behöver allt stöd, ni kan komma med förslag om vad ni tycker jag ska ha med.

det var allt för idag, vad tror ni? kan detta bli något?

DISK: tror ni på att jag kan bli något? tro ni på att detta kommer gå vägen?

Bjuder på stavfel!!!
Uppdatering skriven 21 September 2013, 19:58
21 september ——- tjenare gott folk, tyvärr har jag inte kunnat uppdaterad sen nu. Har haft problem med funktionen "uppdatera". Men nu ska det funka som det ska. Har fått grymt mycket positiv respons vilket jag är glad o tacksam för. Jag vill tacka alla som tror på mig och detta projekt. Jag har de två senaste dagarna bara tagit det lugnt o lirat cs.GO, har även lirat gta 5. Dagarna går ganska sakta iväntan på besked av inflyttning till lägenheten. Inget mer har hänt, njuter av helgen fullt ut. Jag passar även på att ta lite alkohol ikväll för det kan jag inte göra sen när jag drar igång. Påtal om schemat så ska det ändras om lite , tack som fan för erat stöd.... En glad nyhet är att jag har fått tag på en ny startad lina som kommer dra igång efter september månad! Tack för idag, tyvärr blir det en kort uppdatering idag. Skål!!!
Uppdatering skriven 22 September 2013, 20:32
22 september——- Då vart det söndag, én sen update tyvärr. Har inte haft tid idag alls att sitta vid datorn, har haft gta-dag med några polare. Det är många som har kommenterat att jag ska lägga in träning/gym på schemat, och det känner jag att det kommer bli så. Ska även korta ner dagarna lite då det kan bli väldigt segt att sitta från 7 - 23.. med raster osv. Jag ska ta o titta till schemat lite o lägga en ny update om det.

Det har varit mycket mail till mig här på fragbite om folk som vill börja lira o vara med under tiden jag drar igång, o detta blir jag väldigt glad över. Till er som har skrivit så lirar jag gärna med er, men det får bli först jag har flyttat in o har allt i ordning. Har även varit lite tråkiga kommentarer det senaste, men jag överlever detta. Jag ska fan imig inte ge upp, jag ska nå toppen.

vill tacka för alla goa kommentarer o ert stöd, tack tack...
Uppdatering skriven 23 September 2013, 18:25
23 september——- Ja, det är fortfarande ganska segt tempo här hemma.. jag går mest o ylar omkring iväntan på att få flytta. Men tagget går till 110% när man sitter o kikar streams m.m. Jag har även fått goa mail av er där ute, det betyder sjukt mycket.. Eftersom så många vill börja lira med mig när jag drar igång, så tänkte jag göra det. SÅ fort allt är klart, så ska ni som vill få chansen att vara med. .. Jag fyller även faktiskt år imorgon, blir hela 19år, vilket man inte direkt längtar efter. men men, så känner ni för att gratulera så får ni gärna göra det imorgon (24 september) skulle betyda massor!:)

nu ska jag dra lite cs:go games för att få upp tempot, hoj hoj.. ses i nästa update!:)
Uppdatering skriven 24 September 2013, 17:19
24 september——— OOOOOJAA! idag fyller man hela 19år, inget man vill fylla skulle jag tippa på. Ett år kvar till systemet, illa illa illa:) Tänkte inte skriva någon mega update idag heller då jag fyller år o ska umgås med familj o vänner.. Tänkte bara berätta vad jag fick: Eftersom man är i denna ålder man skaffar egna pengar o sådant så är presenter ingen big deal, så hade inget önskat mig förutom pengar som alltid går åt. Mor tog med mig ut på en shopping tur på MQ i dag o gav mig 3 tröjor o 2 par byxor, det var allt jag ville ha... ska även få lite pengar som jag kan röra mig med. That´s it. Allt för idag.

Tänkte dra o käka tårta nu, vi hörs!
Uppdatering skriven 3 Oktober 2013, 20:47
3 Oktober—— SHIT sorry guys! känner att jag inte riktigt har gjort det jag lovat, en daglig uppdatering. Jag har haft mycket att göra, MEN jag har fått ett datum nu när jag kan flytta in ..... . (25 okt) det vill säga att det är snart dags, detta fick jag reda på för några dagar sen. Jag har införskaffat mig massa skit som ska med till lägenheten. Tyvärr, så har jag haft väldigt mycket att göra, vilket jag har lagt tankarna på så jag har helt missat en update.. hoppas ni kan förlåta mig. Men det är väldigt nära nu!!!:) Nu ska jag bara glida igenom dessa sista dagarna!:)

ha en fortsatt trevlig dag!:)
Uppdatering skriven 13 December 2013, 01:15
_Ber så jävla mycket om ursäkt!_

Hej grabbar, ber så jävla mycket om ursäkt för att ni inte fått höra ett jävla ord får min sida, det är sjukt jävla dåligt av mig att inte ens ge ett tecken på att jag lever... Jag känner mig som en riktigt dålig människa, folk har spammat mig på mail osv, o jag har inte ens svarat? Ni måste ju tro att allt bara är en stor bluff, men det är ingen bluff det lovar jag...

Det är så att det hände en sak innan flytten, vilket gjorde att jag inte alls va på ett cs:go projeksug.. men jag har återhämtat mig...

Som det ligger till nu kommer jag att dra igång allt efter nyår, tills det kommer jag att jobba hos en vän. Mest för att jag vill komma på andra tankar o tjäna lite extra cash. Men som sagt, till nyår nu kommer jag fortsätta jobba, gibbar lite då o då för att vara kvar i samma position som innan..

detta va en liten update, men det kommer mer nu... jag lovar att ändra på mig, jag har ork att göra edits nu, så var uppdaterade, för nu smäller det.....

Kommer även dra på lan ihelgen, tänkte nog dra upp en livestream från lanet för att gottgöra er...

HEJsvejs, vi ses i nästa update.
Uppdatering skriven 11 April 2014, 17:19
11 april 2014———————

Hej vänner! Förstår om ni har tappat lusten att vänta på detta, förstår att ni tror detta är fake. Jag sa att jag skulle sätta igång så fort som möjligt, problemet var att: Jag fick jobb. Jag fick jobb för att tjäna lite cash..

MEN IKVÄLL SMÄLLER DET, ikväll kommer det hända. Ikväll kommer jag att sätta igång lite smått med streamen. Kommer köra 24/7 under helgen och hoppas ni är med mig.

Och jag behöver folk där ute som vill vara med o lira mm med mig?

- Jag är just nu dmg, för att jag inte har kunnat spela seriöst och inte haft tid..

kommer mer update snart, men ikväll händer det!

förlåt för sen update och allt, men bättre sent än aldrig.
Föregående tråd
Nästa tråd

129 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar