×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dedicated server

Postat av aimilol den 30 Juni 2014, 06:06
0 kommentarer · 516 träffar
Tja gossar!

Har nyligen börjat bygga egna banor på CS:GO och har därför satt upp en dedicated server för att kunna testa banorna med polare. Det första problemet uppstod när jag skulle byta till en viss bana men genom att ändra i gameinfo.txt eller gamemodes.txt kunde jag enkelt lägga till mina maps i map-cyclen.

Nästa problem kom när polarna skulle gå in på servern. Då hängde sig CS, förmodligen för att de saknade banan. Nerladdningsprocessen blev det alltså fel på och undrar om det är nån server-inställning eller vad det är?

Dessutom undrar jag hur man väljer hostname eller rcon password. Har läst att de ska finnas en server.cfg i csgo\cfg mappen, men hittar ingen! Har då testat att skapa en men det funkar inte. Kan dock skriva in de manuellt i kommando-konsollen varje gång jag startar servern men de pallar man inte, det ska ju komma by default.

Hoppas folk där ute kan hjälpa till!
Tack på förhand. ☺

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..