×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

lagg på battlefield

Postat av jeffe den 3 November 2016, 00:39
12 kommentarer · 824 träffar
tjenare köpte battlefield 1 igår kväll och förövrigt så är spelet grymt kul.
men jag kan inte köra conquest utan att det laggar pung och det konstiga med detta är att jag kan lira alla andra game modesen helt lagg fritt och datorn min kan det inte vara nått problem med eftersom alla andra bf spelen kan jag köra på max grafik utan lagg o samma med dem andra gamemodesen på bf1.

men just när jag går in i conquest så kan jag knappt sikta för att det laggar så mycket fattar inte vad det är.

trodde först att det kanske beror på grafiken så kör på det absolut lägsta man kan och endå laggar jag som inåt helvete.

det är ju jävligt tråkigt att det ska vara så här då conquest är typ det enda jag personligen tycker o kul med battlefield när man spelar som lag o cappar så det suger ju att jag inte kan köra det.

så om nån vet nått som kan eventuellt hjälpa så skulle det uppskattas nå otroligt.

tack på förhand mvh jeffe

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..