×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Battlefield 1 - Lag

Postat av Simonlo02 den 29 Augusti 2016, 20:48
0 kommentarer · 878 träffar
När Battlefield 1 släpps så hoppas jag att det inkluderar 5v5 på mindre banor med ett bra gamemode tex conquest. Jag undrar om det är någon eller några som vill börja spela på ett lite mera seriöst i ett lag. Om det fungerar bra för denna 5v5 funktionen så kommer det kanske skapas mindre turneringar där vi möjligtvis i framtiden kan vara med. Självklart är detta en långsiktig plan och vi vet såklart inte ens om spelet inkluderar 5v5.

Om du är intresserad så kontakta mig på Origin: Kylo_Simp

Du ska helst vara 13+ eller kunna visa att du är mogen nog att kunna spela och umgås online med laget.
Erfarenhet av Battlefield eller någon annan Dice Shooter är såklart bra. Själv har jag inte jättestor erfarenhet av Battlefield men har spelat ett antal timmar på Bf3 och Bf4.
Du ska ha headset med mic och tillgång till Skype eller Teamspeak.

Om mig
Jag är 14 år gammal och jag bor i Östersund
Jag har en liten YouTube kanal där jag mest laddar upp Battlefront, självklart så kommer jag ladda upp Battlefield 1 och från våra matcher om alla är med på det

MVH
Simon
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..