×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rolig morgonstarto_O

Postat av syltpasta den 8 November 2010, 08:46
13 kommentarer · 136 träffar
Min morgon var hyfsat sjuk, stod vid hållplatsen och väntade på spårvagnen, försenad som fan eftersom de är minusgrader tänkte jag, efter 20minuters försening kom spårvagnen, jag satte mig på närmaste plats, och väntade på att chauffören skulle komma.( bor vid en vändhållplats.)
Tillslut kom chauffören och började köra, istället för att vänta in 3-4 personer som sprang mot spårvagnen ignorera han dem totalt, tills han tvärnita och fick mig nästan att ramla ur stolen, han öppnade dörren till hytten och frågade, är detta 3:an ?
Nej svarade jag, det är 5:an, han blev helt skräckslagen(eller ja något åt de hållet) men hoppade sen in i hytten och körde vidare, under denna händelse hade de personerna som ville åka med kommit fram till dörren och börjat spamklicka på knappen, men inte fan öppna han dörren.


Jag skrattade för mig själv hela färden tills Liseberg, där jag går av. Då hoppar chauffören av och lämnar spårvagnen, av ren intresse för situationen stannade jag kvar och vänta på och se vad som skulle ske, det tog 10minuter innan spårvagnen fick en ny chaufför, sen åkte den iväg som normalt.


Diskussion: Har det hänt er att buss/spår chauffören tagit helt fel buss/spårvagn?

Knas?

16 personer har röstat

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..