×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vill ligga med många tjejer som Soran ismael

Postat av Sajjmon123 den 17 December 2022, 17:55
0 kommentarer · 276 träffar
Alla känner väl till vår kära Soran, som aldrig fick ligga, och sedan när han ansågs som rolig och fick vara med i parlamentet så blev det enligt honom bara "knull knull knull" hans egna ord.

Och sedan när skandalen trapapdes upp emot honom så hade han precis som Fredrik Virtanen "legat med 100 tals tjejer"

Med deras utseende så hade dom aldrig fått komma till en enda gång, är dagens brudar så dumma i huvudet att dom särar på benen såfort man syns och hörs i tv?

Då kan jag tänka mig hur snygga kändisar på tv blir bemötta, Betnér hade jag kunnat ligga med tusentals tjejers om han ens velat och slå snubben från Kiss hur lätt som helst, men han verkar inte bry sig om att ligga runt.

Jag är väldigt ful nämligen så funderar på hur jag ska bli känd så att jag får känna på det goda livet med tjejer som raggar upp mig konstant och ha 3 nya tjejer varenda vecka som jag ligger med.

Mvh Sajjmån

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..