×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Letar efter gammalt spel från 2000? (PC)

Postat av Lajlaj den 12 April 2018, 04:17
3 kommentarer · 636 träffar
Jag har letat som ett as ett bra tag nu, men ett spel jag försöker hitta som ger nostalgi som fan är ett typ av djungelspel från 2000, lirade det runt 2001-2002 har jag för mig på PC.

Nåt jag minns är att det var massa boxar runt om dig som du skulle krossa med en boll av nåt slag som studsade fram och tillbaka med en grej som du styrde, på boxarna var det olika djur har jag för mig. Liknade ett visst typ av spel som jag inte kommer på nu som är ganska populärt när man var mindre. Vad jag sökt på är Timon & Pumba / Tarzan eller Woodii, men hittar det inte. Kan mycket väl vara något annat, det är så irriterande att inte hitta, någon som känner igen sig?

"Spelgenren" liknar det typ av spel när du styr en platta och låter en boll studsa från den och krossa massa saker i luften och studsar tillbaka. Skulle varit jävligt najs om någon förstod vilket spel jag försöker hitta här :]

EDIT: Är bombsäker på att layouten såg ut ungefär såhär https://gyazo.com/772e3cfd0ac638cb13a15eb53c041dbf Och nåt jag är 99% säker på är att boxarna man krossade var runt om dig förutom på botten.

Och även att det var nån typ av "junglegames" Men som sagt, kan mycket väl vara något helt annat!

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..