×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blod när jag skiter, hemorrojder eller cancer?

Postat av amz den 6 Maj 2017, 19:20
14 kommentarer · 1 851 träffar
Blod när jag skiter konstant nu.
Dom dagar då jag sköter kosten och rör på mig osv har jag inget blod, sen när jag inte gör det o är sittande länge har jag hemorrojder och blod, sen när det kliar så jävla mycket har jag ibland råkat skära upp analen typ med naglarna och har efter det fått mer MÖRKT blod vilket är ett big no-no och tecken på cancer och allt annat.

Annars när jag skiter kan jag ibland ta en HALV toarulle på en enda skit-sittning och då får jag såklart väldigt ont i röven och sen kommer det blod osv när jag torkar.

Har synliga hemorrojder som sitter utanför röven, som "Kommer ut" när man har suttit länge och sen har jag även råkat "skära dom" genom mina naglar när det kliat så jävla mycket i röven.

Går man utifrån mina vanor så skulle man säga att det inte är cancer utan 'bara' hemorrojder, men man är ändå orolig för cancer, och ser man till vilken färg blodet faktiskt har när man skiter och det är både skit OCH blod, ja då ser ju blodet väldigt mörkt ut, kanske logiskt eftersom skit brukar vara mörkbrunt typ?

Vad säger ni andra? Kommer gå till läkare bara för o vara säker ändå, men klart man blir orolig.

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..