×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-3

Behöver er hjälp!!!

Postat av RestInPeacePrinceX den 4 Februari 2017, 04:31
6 kommentarer · 508 träffar
Nu äre så att jag och min sambo tydligen väntar barn, problemen är många i denna situationen.

1. Tänk om jag inte gillar barnet när det kommer ut?
2. Tänk om barnet är skitfult?
3. Tänk om barnet föds med någon form av skada, typ blir ginger eller får downs, vad gör man då?
4. Finns ingen ångerrätt, när barnet väl ha föds så kan man ej ångra sig.
5. Tänk om det blir en liten tjej, när hon är 13-14 kanske hon ligger och snaskar k0tte och de vore äckligt, då kanske jag måste göra som i strupens tråd om att uppfostra henne till att tycka om tjejer. Men då kan det bli problem med socialen...

Rent praktiskt kan jag slippa barnet, eftersom jag har en nerv i kläm i ryggen som gör att jag ibland kan rycka till och flaxxa med armarna. Jag skulle kunna "råka" rycka till och lägga en 360cpspark i magen på sambon, men hur ska jag komma undan med det utan att hon blir så jävla sur? Pallar inte med en tjejsur tjej som är sur...

Ska jag bara säga att jag inte vill ha barnet? Det skulle få mig att framstå som oansvarig, feg eller omogen, vilket skulle betyda att INGEN tjej vill ligga med en i framtiden.

Skulle betyda sjukt mycket om någon kunde hjälpa mig, vill verkligen inte ha någon liten skitunge nu, pallar inte med skiten. Tar ju 18-19 år innan de ens tar riktigt ansvar och blir användbara för samhället, vilket är alldeles för lång tid med tanke på pengarna man spenderar på skiten.

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..