×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dagens Nyheter scamförsök?

Postat av groentgraes den 25 Januari 2017, 17:05
9 kommentarer · 849 träffar
Tjena, ska bara kolla om någon råkat ut för samma sak. För ett par månader sedan så fick jag ett samtal från dagens nyheter där de ville sälja prenumerationer. Hon började snacka sitt skit om priser osv, och jag bara spelade på... Jag vet hur jävla sneaky dessa kan vara. Men jag tackade ALDRIG ja, hon sa att hon skulle skicka ut grejer till min mail så hon fick min mail osv, och sedan när vi la på och sa hejdå, så säger hon "kan jag bara få till personnummer också." Så hon fick det, bryr mig inte särskilt mycket...
Nu fick jag hem en faktura på 230kr för denna prenumerationen även fast jag ALDRIG sagt att jag vill ha detta, allt jag sa var att jag får se.
Ringde in till Dagens Nyheter och sa att jag hade fått en faktura som jag inte hade en aning om vad den var till...
Hon frågade efter mitt namn och direkt efter det så sa hon att hon har avskrivit mig från denna prenumerationen och att jag inte behöver betala för denna faktura, precis som att de vet att de har gjort scamförsök och har fått skit för det... Även fast de rev min faktura så ska jag kolla upp detta Hur är det, kan vem som helst begära ut inspelningen av telefonsamtalet, antar att de spelar in allt

Någon som råkat ut för samma skit?
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..