×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Undersökning om långdistanskommunikation för onlinegaming

Postat av Rem Brandt den 10 Februari 2016, 13:24
7 kommentarer · 437 träffar
http://goo.gl/forms/LaFUuAMr11 Jag heter Tilda Sandin och gör just nu mitt kandidatarbete i Industridesign vid Lunds Tekniska Högskola. Mitt arbete handlar om kommunikation mellan tidszoner i ett samhälle där trender pekar mot behovet av detta kommer att öka. Mitt fokus ligger på personerna på var sida om kommunikationen och hur man kan förstärka den upplevda fysiska kontakten och öka förståelsen för andras dygnsrytmer som annars kan gå förlorad genom digitalisering.

Jag undersöker just nu hur det här ser ut inom onlinegaming där långdistanskommunikation har varit en del av vardagen länge, och jag behöver samla era erfarenheter om detta för att utveckla en skräddarsydd produkt.

Undersökningen tar max ett par minuter och är mestadels kryssfrågor. Er input är superviktig för mig och jag uppskattar verkligen om ni tar er tid att fylla i den :)

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..