×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

Ninjarunkare härjar i Sverige!

Postat av NiGoL den 6 November 2015, 23:57
19 kommentarer · 1 932 träffar
"Nu gör jag någonting som jag aldrig trodde att jag skulle behöva göra, men jag vill varna för en man vid Brommaplan som skrämde skiten ur mig i fredags natt. Jag var på väg hem och promenerade mellan Abrahamsberg och Brommaplan (på en ljus och öppen väg - inte ens där kan man vara trygg) när en man dyker upp från ingenstans bakifrån. Han var helt klädd i svart och utklädd till en ninja där hans ögon var det enda som var synligt. Inte bara skrämde han mig, men han gick även och runkade ca en meter bakom mig. Jag har aldrig varit så livrädd (äcklad, förskräckt, liten, ensam, orolig etc etc etc) i hela mitt liv och det är därför jag känner att jag måste dela med mig av det här och sprida vidare detta. En polisanmälan är gjord men en sån här kille kan man bara ta fast på bar gärning (eftersom man inte har fler signalement än hans längd) så om du ser honom någonstans så GÖR EN ANMÄLAN! Det här är inte okej någonstans och jag blir så fruktansvärt trött och ledsen på att man ska behöva stå ut med sånt här.
Jag är helt oskadad för som tur var så hann jag springa därifrån innan han hann göra något mer, men skräcken och rädslan över att gå ensam kommer alltid finnas kvar där och det är fruktansvärt att det ska behöva vara så.
Varna alla ni känner i området abrahamsberg/riksby/brommaplan. Dela det här inlägget om ni vill, men viktigast av allt: försök, så gott det bara går, att aldrig gå ensamma. Jag vet att det ibland är svårt att undvika men om det hände mig så kan det lika väl hända dig ❤"

https://www.flashback.org/t2600056

haha asså jag dör. Vafan håller folk på med?
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..