×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

Har skrivit 2 dikter, vad tycker ni?

Postat av Shiver yo mama den 11 Oktober 2015, 02:46
12 kommentarer · 677 träffar
Tjenare, som topic säger så har jag skrivit några dikter, det här är min första dikt som handlar om, ja... det får du reda på nu:
"Now If You Know What Your Worth, Now Go Out And Get What You Worth. But You Got To Be Willing To Take The Hits And Not Point Fingers Saying, You Aint Where You Want To Be Because Of Him, Her Or Anybody. Cowards Do That And THAT AINT YOU, YOU BETTER THAN THAT!"

Hehe, den var bra va? du vill allt läsa en till? ojojojojoj? aja, då kommer en till.

"Let Me Tell You Something You Already Know. The World Aint All Sun Shine And Rainbows. Its A Very Very Mean And Nasty Place And I Dont Care How Tough You Are. It Will Beat You To Your Knees And Keep You There Permanently, If You Let It. You, Me Or Nobody Will Hit As Hard As Life. But It Aint About How Hard You Hit, Its About How Hard You Can Get Hit And Keep Moving Foward, How Much You Can Take And Keep Moving Forward.
THATS HOW WINNING IS DONE, THATS HOW WINNERS ARE BORN!"

hehehe jag ser dig sitta med munnen öppen hehe helt förvånad va hihi mm, säg va ni tycker ;)
Föregående tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..